Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Wednesday, October 12, 2005

Terug in Mexico!

Zo, jahoor! Ik ben weer terug in Mexico-stad en ik heb de afgelopen maand beter weer gehad in Nederland dan dat ik nu hier heb. Ach ja, het heet niet voor niks regenseizoen, en Stan heeft zo ook zijn bijdrage geleverd aan de hoeveelheid regen die hier gevallen is de afgelopen week. Maar aangezien het allemaal zo lekker is geweest in NL, is er geen reden tot klagen.Gisteren heeft Susan mij naar Schiphol gebracht. Heb ik mijn koffers ingecheckt en ben ik met de trein alsnog even naar Amsterdam gegaan voor wat laatste inkopen. Had een ventje bij de Palenque Ruines beloofd een shirtje van Nederland mee te nemen. En ook sprak ik Raul de avond voor vertrek, die lichtelijk gepikeerd was dat ik altijd een shirtje voor hem meeneem van Cancun, Corona en Guatamateeks bier, maar van amsterdam hooo maar. Dus dat ben ik toch nog snel even gaan halen. Uiteindelijk ingecheckt en bleek ik naast een dikke kerel te zitten die al voor het opstijgen in slaap viel en begon over te hellen naar mij toe! Grrr. Ik heb hem maar gelijk een zet gegeven, lekker uit mijn persoonlijke ruimte blijven, por favor! Bijna de hele vlucht heb ik geslapen. Wel vreemd dat je met het licht meevliegt, echt donker is anders. Maar een KLM dekentje op je hoofd doet wonderen, ook om je af te sluiten van vervelende buurmannen zowel links als rechts van me. Na landing ben ik met mijn 75 kilo aan baggage gelijk in een taxi gesprongen op weg naar het hotel. Daar stond nog een grote doos op mij te wachten met alle zooi die ik had achter gelaten voordat ik naar NL vertrok. Dat wordt me wat zometeen, als ik met al mijn zooi naar Bocas ga.... Maarre eerst nog 6 weken aan de slag. Gelukkig begin ik met een single-groep, alleen een beetje jammer dat ik geen alcohol mag nuttigen met mijn medicijnen van 150 euro.... Nou dat was het weer!

1 comment:

Anonymous said...

He Jenny de wizzkid. Ziet er super uit die site zo. Erg jammer en toch ook wel weer leuk dat je weer weg bent. Was erg gezellig dat je er was. Voetjes van de vloer was weer erg lachen en de day afther is al weer bijna vergeten. Nou plezier en tot...