Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Wednesday, October 12, 2005

rrruthje!!!

Liefste Ruth! Bij dezewil ik je nog even laten weten wat voor een super-vriendin ik je vind. Ik ben zo blij dat ik je ooit heb leren kennen, en dat je na al die jaren nog steeds gewoon Ruth bent, waarmee je kan lachen, huilen, ouwehoeren en serieus kan zijn! Helemaal blij ben ik met je! En ik heb zometeen ook erg veel zin om na drie jaar weer met je door Mexico te stappen. Dankzij jou ben ik in dit deel van de wereld terecht gekomen, zelf had ik daar nooit aan gedacht, laat staan Central America (where the fuck???)! Weet je nog toen we van bus overstapten in San Cristobal de las casas. Kwamen we er ineens achter dat het zomaar toch best een grappig stadje was. En nu krijgen we eindelijk de kans om het samen te gaan verkennen! Yahoo! Ik vond het ook erg gezellig om het eerste weekend van mijn vakantie met jou door te brengen in Amsterdam, en de afsluiting bij de Garlic Queen was ook een hoogtepunt van mijn vakantie in NL. Je bent een vriendin uit duizenden! Ben benieuwd hoe alles zometeen zal verlopen in Guatamala, maar jij komt er wel in het leven. Dat heb je nou keer op keer weer bewezen! Dag lieverd, nos vemos pronto! Te amo!

2 comments:

Anonymous said...

Lieve schat,
Jij bent er ook 1 uit duizenden. Ik kan me niet voorstellen hoe mijn leven eruit zou zien zonder jou! Een stuk saaier denk ik. Ben ook erg vereerd met het verslag over ons op je site! En eigenlijk kan ik maar 1 ding zeggen: IGUALMENTE!

Ik vond het super in San Cristobal en had het moeilijk toen je vertrok. Gelukkig hebben rosa en consorten me gezelschap gehouden. Hou nog ff vol deze paar weken, dan kan je beginnen aan het volgende hoofdstuk. Ben ook zo blij met mijn nieuwe toekomstplannen, en jij maakt daar zeker deel van uit! Wat hebben we weer een leuke dingen in het vooruitzicht!

Dag mijn lieve vriendin, hasta el proximo!

XX Ruth

Anonymous said...

Ha Benz, je maakt toch wat mee daar. Hier is alles goed. Gert studeert nog steeds af. Pet maakt zich vooral niet druk op school. Ik ben net geknipt door Marjolein. Lekker kort. Kerst is onderweg. Storm heeft mijn 2m kerstboom met ballen in de tuin omgegooid, maar staat weer overeind en schittert zoals het hoort. Susan floreert aardig in haar eigen huis. Heeft een hoop aanloop. Nog een weekje werken en ik heb een week vrij. Herman gesproken in de C1000. Concert van Jamie Cullum in Amsterdam. Errug leuk. Sterkte met de werkperikelen. Zet hem op. Liefs Ingrid. Groetjes van Pattes en Gert.