Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Monday, October 10, 2005

Julia & Jesse

Hier presenteer ik mijn liefste nichtje Julia en neeftje Jesse.... Wat een aanwinst voor de familie zeg. Ik heb met volle teugen van ze genoten. Jesse had ik nog niet eerder gezien, vorige keer dat ik in NL was, was Marjolein nog zwanger van deze kleine druktemaker. Leuk om te zien hoe anders Julia en Jesse zijn als kleintjes. Julia is zo lief, rustig en luistert goed (uitzonderingen daar gelaten: ook deze kleine braverik wordt zonder pardon op de gang gezet als ze de grenzen van haar ouders test). Maar Jesse, wat een bulldozer, als ie weer komt aangetijgerd door de kamer met heuse snelheden. De vissenkom staat nu nog binnen handbereik maar ik ben benieuwd hoe lang die staande houdt. Ook de computer en video zijn interessant speelgoed voor dit ventje. Kleine electricien, dat heeft ie zeker niet van mijn broer. Julia is woensdag voor het eerst naar de kleuterschool geweest voor een dagje meekijken en wennen. Mijn broer is op woensdag thuis en hij bracht haar naar school. ¨Ik zal je missen!¨: zei hij bij het afscheid nemen. ¨Ik jou niet!¨zei ze en vertrok richting poppenhoek. Zo, zo snel worden ze dus groot. Zo groot wordt ze al dat ze met gewoon tante Jenny noemde! haha. Maar hardstikkeleuk die kinderen, op een goede dag hoop ik zelf zo´n gezellig bedrijfje thuis te hebben. Maar voorlopig nog niet, want het zijn echte handenbindertjes, ze maken herrie en je blijft achter ze opruimen. Zo realistisch is mijn beeld nu wel geworden! Dusse voorlopig blijf ik nog even reizen en genieten. Zo´n gezinnetje kan altijd nog! Jaa toch niet dan! Liefs van Jenny

No comments: