Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Tuesday, September 14, 2004

Uitbreiding van het familie-album!

Hoera! We hebben er een nieuw neefje bij! Jesse Vince is 10 september geboren en wat ziet hij er schattig uit met zo`n klein ¨zwarte-pieten¨pruikje op! Gefeliciteerd Emiel en Marjolein, goed gedaan hoor! Ook leuk dat Julia nu eindelijk echt een grote zus kan zijn! Veel plezier met dit nieuwe larfje binnen het gezin en eet een beschuitje met blauwe hageltjes voor mij! Weet niet precies wannneer, en voorlopig zie ik het niet gebeuren, maar denk toch wel dat ik binnen een jaar mijn kleine neefje kom bewonderen. Mijn status als lievelings-tante moet ik natuurlijk hoog in het vaandel houden! Dag lieve familie! Ciao y besos de Jenny! -x- Ciao

1 comment:

Anonymous said...

He Jenny,
Gefeliciteerd! (ook papa en mama natuurlijk)
Nu wel zorgen dat je niet zo'n grijze zeur tante met natte klef zoenen wordt;-)

Of blijf je daar in het zonnetje helemaal vrolijk en jong van geest...

Groet Robin