Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Sunday, September 12, 2004

Huisje kijken!

Stukje bij beetje probeer ik er wat van te maken van die website van mij! Maar makkelijk is anders en het gaat met veel irritaties en frustraties gepaard, heel irritant, maar dat moet ik dan maar voor lief nemen. Na vele pogingen met een boel geploeter, bloed, zweet en tranen, heb ik de volgende foto´s van mijn huisje weten los te peuteren! De foto´s staan wat rommelig door elkaar heen, maar ik heb mijn tax bereikt en je moeten weten wanneer op te houden in het leven! En het eerste sucses staat geregistreerd! Mzzl dan maar!

1 comment:

Anonymous said...

He Jenny,
Ziet er erg vrolijk uit met al die kleurtjes.
Vind je best een Wizz kid hoor met die foto's erbij.
Nog een brilletje erbij en je kan zo voor Bill Gates gaan werken.
Zit op mijn werk en daar kunnen ze wel wat kleur gebruiken. werkelijk alles is hier grijs! van vloerbedekking via de muren tot aan het plafond.

Nog een par dagen en dan begin ik aan mijn nieuwe baan in de Meern. lekker niet meer een uur per dag in de auto :-)

Eens kijken of mij het lukt om dit bericht aan die van jou te koppelen.

Groet Robin