Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Wednesday, September 01, 2010

Vakantie in eigen land!

Hallo allemaal! Onverwacht, maar wel heel erg leuk... Ik ben 25 october in Nederland voor een maand! Na wat onderzoek blijk ik alleen verzekerd te zijn, als ik elke 365 dagen op z`n mist voet op eigen bodem heb gezet. Dat is inmiddels alweer een tijdje geleden... En met zo`n bevalling voor de deur is het natuurlijk niet verstandig om onverzekerd rond te gaan lopen. Ja je hoort het goed: Ik ben 4 maanden zwanger! Dus kom ik gewoon op vakantie naar Nederland! Hoe leuk is dat? Ik nam me steeds voor om nu eens in de zomer te komen, maarja, dan had ik daar maar eerder aan moeten denken. Nu pik ik in ieder geval allemaal andere leuke festiviteiten mee: De verjaardag van nichtje Julia, Emiel en nicht Pam. Ik kan zelfs de intocht van de Sint meemaken in Enkhuizen... Nou, wat wil ik nou nog meer! En Herman gaat in die periode ook met pensioen, dus kunnen we oma bezoeken. En ik verheug me nu al op een middagje Sauna met Susan. De Hema en H&M plunderen....Alleen maar leuke dingen op de agenda! En dan het eten.... oh oh: bruine boterhammen met oude kaas, broodjes kroket met mosterd, lams-roti van de Surinamer, mijn moeders kip kerrie... En dan zien jullie me ook allemaal zwanger! Ik heb zin om jullie allemaal te zien!

1 comment:

Anonymous said...

I like the valuable information you provide in your articles.
I will bookmark your blog and check again here frequently.

I am quite sure I will learn many new stuff right here!

Good luck for the next!

my web page ... ルブタン靴