Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Friday, September 24, 2010

And..... it's a girl!

Zodra het de mensen duidelijk werd dat mijn bijzettafeltje niet zomaar dikker werd, kwamen de voorspellingen los. Als grote winnaar kwam het jongetje uit de strijd. En zoals vele vrouwen, was ook ik ervan overtuigd dat baby een jongetje was. Ondanks dat de stand qua dromen op 2-2 stond, was de jongetjes droom echter en gedetailleerder. Ik ging op het mes zitten ipv op de schaar, wat bij de Kuna Indianen Baby-test een duidelijk geval is van jongetje.....maar wat blijkt? We zaten er allemaal naast: baby is een meisje.... Hoe leuk is dat? Nino hoopte al op een meisje, sinds hij al een jongetje van 10 heeft. Volgens de doktor heeft hij 100% zeker zijn zin gekregen. Ik ben ook heel blij en moest een klein traantje wegpinken toen ik baby zag bewegen en alles goed en gezond blijkt te zijn. We hebben zelfs alle vingertjes en teentjes kunnen tellen. En baby heeft meet op alle fronten zoals het zijn moet. Ik ben nu al trots op baby! Volgens de laatste echo wordt baby op Valentijns dag geboren. Ruth's baby twee maandjes eerder. Ook zij krijgen een meisje, dus kunnen ze strakjes gezellig samen met het keukentje spelen en op reis gaan en dat soort dingen! Het is toch een fijne gedachte dat ons meisje straks een oudere en wijzere vriendin naast zich heeft als ze al deze avonturen gaan beleven. Je weet toch: Zo moeder, zo dochter!

No comments: