Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Monday, June 25, 2007

Weekendje Losser-City!

Zo, blijkt wel weer dat de tijd vliegt als je het naar je zin hebt... Nog maar een weekje en dan zit ik alweer op het vliegtuig richting Mexico, het is toch wat... Maarja, wat heb ik nog meer uitgevreten de afgelopen weken? Heb een bezoekje gebracht aan mijn oma Losser. Die dame is inmiddels ook al 88 jaar oud en was alweer zo lang geleden dat ik daar was, dus vandaar. Was heel gezellig, de eerste "Hollandse nieuwe" gehapt, maar mijn vader heeft sterk de verdenking dat dat viswijf gewoon een paar oude in het zakkie had gedouwt, beetje jammer. 's Avonds werd ik door mijn nichtje Mandy (22) opgehaald om haar nieuwe huisje te bekijken. Ziet er leuk uit, leuke vriend erbij, helemaal gesetteled. Nu willen ze een hondje, maarre als oude en wijze nicht kan ik haar natuurlijk alleen maar het advies meegeven om daar vooral nog een paar jaartjes over te slapen. Eenmaal terug bij mijn tante bleek ook mijn nichtje Verena (17) daar te zitten. Zijn we met z'n drieen op stap gegaan naar de fakkel, een tent waar vroeger alleen maar oude mannetjes stonden te biljarten. Er zouden topless serveersters zijn en een swingende neger uit Amsterdam, maar uiteindelijk bleek dat nogal tegen te vallen. Toen ben ik met Verena naar haar stamkroeg geweest, waar 5 pokerende mannen zaten en een paardekop. Gelukkig waren haar amiga's zo vermakelijk om een poging te wagen mij " Jumpen" te leren... maar helaas, ik bleek geen aanstormend talent. Zal de leeftijd wel wezen, haha. Volgende dag ook nog bezoekje gebracht aan Amy (25?) die inmiddels op zichzelf woont in Enschede. Maargoed, was dus leuk om die kant van de familie weer eens te zien. Komen ook allemaal op mijn feestje de 30ste, voor mijn 30ste verjaardag...goddamn, zo oud alweer man. En mijn leven op rolletjes zoals ik altijd verwacht had te hebben op die leeftijd.... verre van dat! Gelukkig hoor ik nu dat leven pas begint bij 40.... Kan ik nog ff vooruit.
Ben vandaag nog even bezig geweest met het logo van mijn site: http://www.panamasparadise.com/ Is nog lang niet af maar de eerste opzet is er.....

No comments: