Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Thursday, June 21, 2007

Oerol!

Zo, het was weer zo ver: Oerol Festival op Terschelling! Zoals inmiddels traditie, bn ik gegaan met Herman mijn pappie en ook Hamza (buurman van Herman) ging gezellig mee. Na een lekker bakkie kibbeling genuttigd te hebben in Harlingen, namen we de boot van 8 uur. We hebben lekker binnen gezeten want buiten regende het dat het goot, wat een hondeweer... Gelukkig viel er uiteidelijk op Terschelling niks te klagen qua weersomstandigheid. We hebben veel zon gehad en afentoe een buitje, nix mis mee. Aangekomen in West, scheurden wij met onze fietsen uit de buik van de boot, op weg naar de campong. Nog geen 5 minuten op de fiets, hoorden we een keiharde knal... Bleek Herman, nadat hij zijn banden thuis nog ff extra hard had opgepompt, een klapband te hebben. Nou die band hing erbij aan rafels dus plakken was gelijk out of the question. Uiteindelijk zijn zij alvast vooruit gegaan, onder het motto van alvast de tent opzetten, terwijl ik in mijn vuistje gniffelde want had allang door dat ik ws nog eerder aan zou komen op die camping dan zij. En jaaa hoor, het eerste busje dat langsreed gaf me een lift en stond ik idd al op ze te wachten toen zij kwamen aanrijden... "Hoebedoeloe nadelig om een vrouw te zijn???" Vervolgens hebben de tent pijlsnel opgezet omdat er zogenaamd een windkracht 7 aankwam met hoosbuien, maar die is duidelijk aan onze tent voorbij getrokken. Verder hebben we vermaakt met hangen op Westerkeyn, het groene strand, op de fiets en op de campong natuurlijk! Lekker straattheater gekeken en bier gedronken en makreel gegeten. Een groot feest! Kwamen we Ilse en kornuiten tegen, zulke relaxte gasten! Van haar zijn ook al deze foto's omdat ik weer eens mijn gloednieuwe camera verloren heb.... wat een gehoer joh! Maargoed, later meer, moet weg, lekker naar Mariska in Arhnem! Bye

No comments: