Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Monday, August 30, 2004

Paleisje in Paradise!

Liefste neef!!! Hardstikke bedankt dat je me daar helemaal vanuit Chile geholpen hebt met het uitvogelen van die foto`s voor mijn o zo mooie website! Ik ben je eeuwig dankbaar, hoop dat ik er iets van heb opgestoken, maar in realiteit blijk ik toch niet zo`n computer-brein te zijn... helaas! Uiteindelijk verscheen alleen die foto die jij voor mij als voorbeeld had aangebracht daadwerkelijk op mijn website, maarre de aanhouder wint en ik blijf het gewoon proberen! Wel een beetje jammer dat dit nou toevallig zo'n weinigzeggende foto is, zo met die gore handdoek op de voorgrond. Maar hoe het ook zij, ik denk dat jij na jullie vakantie altijd je carriere kunt verleggen naar de hulpverlening, wat een geduld zeg! Nou ehhh, halago... (hasta luego op zijn chileens!)

1 comment:

Anonymous said...

Lieve Jen,
wat gaaaf!! Echt mega cool dit projectje. Dit lijkt wel een beetje op de stap richting het schrijven van je eigen boek.... Super leuk en heel knap. Ik hoorde van Marc hoe moeilijk het maken van een site is, dus muchos felicitationes! Te gek ook die foto's van je huisje, het ziet er echt naar uit dat je je plekje gevonden hebt. Hoewel ik het jammer vind dat het zo ver weg is, gun ik het je van harte en ben ik blij voor je.

Veel liefs, Ruth