Panama`s Paradise Reviews on Tripadvisor

Monday, September 24, 2007

Zo, nu ik weer een week terug ben in Bocas, en zo geod als geinstalleerd, vind ik het tijd om eens wat te schrijven over mijn tijd in Nederland met mijn familie, en alle nieuwe familieleden. Mijn broer heeft inmiddels een huis vol: Julia (5), Jesse (net drie geworden) en Casper het babytje van een paar maanden. Jesse en Julia heb ik volledig gemist toen ze kleine baby`s waren, maar Casper heb ik nu gezien, meegemaakt en volop van genoten. Wat een heerlijk ventje is dat zeg. Op woensdag, sinds jaar en dag traditie, eten we met de familie Rolink, maar inmiddels niet meer bij Herman maar bij Emiel thuis in Houten. Afentoe bleef ik dan slapen en zodoende heb ik wat meer gezien van wat zich afspeelt in huize Rolink te Houten. Emiel ging op een morgen naar beneden met Julia en Jesse en vroeg mij, nog slaperig op mijn luchtbedje of ik Casper mee naar beneden wilde nemen. Nadat zij met een kabaal alsof ze het huis afbraken naar bedenen aftogen, deed ik stilletjes de deur open van Casper. Casper is zo`n snel babytje, net een paar maanden maar is al hevig bezig om zichzelf omhoog te trekken. Ook deze morgen, probeerde hij uit alle macht om met zijn hoofd boven zijn eigen ledikantje uit te piepen om te kijken wat er allemaal aan de hand was en wanneer iemand hem nou eens zou komen halen. Zo schattig, dus hij zag me, en kreeg ik een glimlach van oor tot oor! Zelden zo´n vrolijk kindje gezien! Jesse vierde zijn derde verjaardag en Julia is al aan het wisselen, loopt rond met een fietsenstalling. Gekkenwerk. In ieder geval heb ik denk ik op deze twee voldoende indruk kunnen maken, zodat ze zich herinneren wie die tante Jenny in Panamà ook al weer is! En dan Pam, mijn allerliefste nicht, heeft inmiddels ook alweer twee kinderen: Marieke (net twee geworden) en Abel, een te schattig stampertje van net een half jaartje. Op Mariekes verjaardag is bovenstaande foto genomen, alle kinderen lachend om mijn tante Pam die gekke bekken trekt. Zo leuk! En nog meer goed nieuws, mijn neef Pim en zijn vrouw Ingrid zijn ook zwanger! Ojee, weer een reden om naar huis te komen volgend jaar!

No comments: